Werkwijze

  • 1. KENNISMAKING EN PRIJSOPGAVE

    Tijdens het gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek van ongeveer een uur nemen we de tijd om uw situatie, vragen en wensen door te nemen. Op basis hiervan stelt AdminPlusser een prijsopgave op. Hierin staat omschreven welke werkzaamheden wij uitvoeren en welk tarief wij u hiervoor in rekening brengen.

  • 2. BEVESTIGING VAN OPDRACHT

    Gaat u akkoord, dan tekenen we beide de opdrachtbevestiging.

  • 3. DOEN

    De werkzaamheden voeren we zoveel mogelijk samen met u en bij u thuis uit.
 Uiteraard is het mogelijk om tijdens de werkzaamheden de opdracht enigszins aan te passen. We zullen een aanpassing van de opdracht vooraf met u bespreken en vastleggen.

  • 4. OPLEVERING EN FACTURATIE

    AdminPlusser levert het werk op zoals van tevoren afgesproken. Op dat moment volgt de factuur.

  • 5. VERVOLG?

    Kwaliteit van geleverde diensten is belangrijk. We kijken samen terug. Ook kijken we of er noodzaak of behoefte is aan een vervolg.

Maatwerk

AdminPlusser | Hulp administratie nabestaanden

Zekerheden

Gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek Onafhankelijk advies Uw gegevens zijn veilig Heldere werkwijze Vooraf prijsopgave, geen verrassingen achteraf